1x.jpg

Vrácení a reklamace

Jednoduše můžete vrátit zboží:

 

• Máte právo vrátit koupený výrobek během 30 dní ode dne obdržení zásilky.

• Nemusíte ani uvádět důvod vrácení, i když budeme vděční za takovou informaci - využijeme jí při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu.

 

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ?

 

Závisle na hodnotě Vaší objednávky můžete využít jedné ze dvou možností vrácení:

 

1. BEZPLATNÉ VRÁCENÍ:

 

• Přesahuje-li hodnota zboží v objednávce, kterou chcete vrátit v celku nebo v části, HODNOTU 1000 KČ a Vy jste provedli objednávku jako PŘIHLÁŠENÝ uživatel, můžete využít bezplatného vrácení.

• Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy.

• Můžete pokaždé vrátit několik objednávek, které splňují podmínky bezplatného vrácení (pokud jejich hodnota přesahovala 1000 Kč a neuplynulo 30 dní od data jejich dodání).

• Zboží můžete pohodlně a zdarma vrátit na adrese ADL Agentur Luční 591, 345 62 Holýšov.

 

PAMATUJTE:

 

• Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží. Pokud nemáte možnost tisknout, vyplňte formulář, který jste obdrželi spolu s objednaným zboží. Rovnež můžete vyplnit a odeslat formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané prohlášení odstoupení od smlouvy.

• Budeme vděční za zaslání originálu nebo kopie faktury, což uspíší proces vrácení zboží.

• Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy.

• V případě, že jste za objednávku zaplatili hotově na dobírku a na formuláři pro vrácení jste uvedli Váš bankovní účet, bude Vám hodnota objednávky vrácena na uvedený bankovní účet. V případě, že jste na formuláři neuvedli číslo bankovního účtu, bude Vám hodnota objednávky vrácena stejným způsobem, jaký jste použili při objednání zboží. Vrácení bude provedeno ve lhůtě od 5 do 14 dnů podle platných zákonných ustanovení.

 

2. ODESLÁNÍ NA VLASTNÍ NÁKLADY:

 

• Nepřesahovala-li hodnota Vaší OBJEDNÁVKY 1000 KČ anebo jste nakupovali jako nepřihlášený ZÁKAZNÍK, můžete vrátit zboží tradičním způsobem a odeslat zásilku na vlastní náklady - s použitím "Dokumentu vrácení" přiloženého k zásilce.

• Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží. Pokud nemáte možnost tisknout, vyplňte formulář, který jste obdrželi spolu s objednaným zboží. Rovnež můžete vyplnit a odeslat formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané prohlášení odstoupení od smlouvy.

• Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy. Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce.

• Zboží odešlete na adresu:

 

ADL Agentur

Luční 591,

345 62 Holýšov

 

 

PAMATUJTE:

 

• Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH).

• Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží. Pokud nemáte možnost tisknout, vyplňte formulář, který jste obdrželi spolu s objednaným zbožím.

• Rovnež můžete vyplnit formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané jednoznačné prohlášení odstoupení od smlouvy a odeslat ho elektronickou formou na e-mail obchod@regionchodsko.cz

• V případě, že jste za objednávku zaplatili hotově na dobírku a na formuláři pro vrácení jste uvedli Váš bankovní účet, bude Vám hodnota objednávky vrácena na uvedený bankovní účet. V případě, že jste na formuláři neuvedli číslo bankovního účtu, bude Vám hodnota objednávky vrácena stejným způsobem, jaký jste použili při objednání zboží. Hodnota objednávky Vám bude vrácena ve lhůtě od 5 do 14 dnů, dle platných ustanovení.

• Na náklady odeslání zboží k nám se vrácení nevztahuje.

• Neposílejte nám zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzít takovou zásilku.

• K zajištění bezpečného a rychlého doručení zásilky doporučujeme její odeslání kurýrskou službou anebo poštovní cestou doporučeně nebo s potvrzením odeslání zásilky.

 

 

Reklamace zboží

 

 

 

Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.

 

Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?

 

1. Reklamační formulář - (stáhnout formát .PDF) - vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat. Pokud zboží reklamujte na odběrném místě, při reklamaci předložte na místě fakturu.

 

2. Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.

 

3. Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:

 

ADL Agentur

Luční 591,

345 62 Holýšov

 

4. Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.

 

5. V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.

 

PAMATUJTE:

Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

 

 

PLATFORMA ODR

Pokud si zboží zakoupíte jako spotřebitel, máte právo použít mimosoudní řešení sporů a uplatnit nárok ve formě platformy RSO (Řešení sporů on-line) v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o elektronickém systému řešení spotřebitelských sporů a o změnách nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009 / ES.

 

Platforma RSO je interaktivním nástrojem, který se zpřístupňuje spotřebitelům z Evropské unie, jehož prostřednictvím můžete podat stížnost. Odkaz na platformu RSO: ec.europa.eu/consumers/odr

 

Zároveň vás informujeme, že použití tohoto systému řešení sporů není povinné.

 

Chtěli bychom vám připomenout, že e-mailová adresa, na které nás můžete kontaktovat je: obchod@regionchodsko.cz

 

 

Verze: 04.06.2020